.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بهره برداری بزرگترین پارک موزه دفاع مقدس کشور در ساری

شمال نیوز: مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گفت: بزرگترین پارک موزه دفاع مقدس کشور در ساری با مساحت حدود 80 هکتار تا پایان برنامه پنجم توسعه به بهره برداری خواهد رسید.


به گزارش شمال نیوز، منصور علی زارعی پیش از ظهر امروز 22 اسفندماه 91 در نشست خبری که در اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس برگزار شد انقلاب اسلامی را برگ زرینی از تاریخ ایران دانست و 8 سال دفاع مقدس را نگین ان توصیف کرد.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی حاصل فرهنگی از جامعه ایران اسلامی بوده که امام راحل آن را به ملت ایران و جهانیان در عرصه های بین المللی به ارمغان اورده است.

 مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس با اشاره به اینکه دفاع مقدس در طول 8 سال جنگ تحمیلی در تقویت فرهنگ منحصر به فرد بوده است گفت: هر موفقیتی در نظام جمهوری اسلامی ایران منشا فرهنگی دارد.

زارعی هدف از تشکیل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس را حفاظت و بهره برداری از آثار و ارزش های دفاع مقدس،ثبت ارش ها و حماسه ها،جلوگیری از تحریف ها دانست.

وی اظهار داشت: مدیریت ادبیات،مدیریت هنری،مدیریت اسناد و تحقیقات از جمله مدیریت هایی است که در بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس وجود دارد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس افزود:در مدیریت ادبیات تلاشمان بر این است که نشر کتاب،پایان نامه،خاطره،داستان را فعال کنیم.

زارعی با بیان اینکه 50 استاد دفاع مقدس در حوزه اسناد و تحقیقات در استان وجود دارد گفت: ترم گذشته 10 هزار و 500 دانشجو 2 واحد درسی برای ارتقاء توسعه فرهنگ دفاع مقدس،معرفی عظمت دفاع مقدس را گذرانده اند.

وی یادآور شد: بزرگترین پارک موزه دفاع مقدس کشور در شهرستان ساری با مساحت حدود 80 هکتار تا پایان برنامه پنجم توسعه به بهره برداری خواهد رسید.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس ادامه داد: برداشت 2 هزار متر مکعب سنگریزه و خاکبرداری بیش از 300 هزار متر انجام شده است.

زارعی افزود: در پارک موزه زمان استقرار شیعه در مازندران قبل و بعد از انقلاب و همچنین هواپیمای جنگی بدون سرنشین نشان داده خواهد شد.

وی با بیان اینکه 208 شهید گمنام در 65 نقطه به عنوان مزار شهدای گمنام در استان وجود دارد گفت: همچنین 5 مرکز دانشگاهی شهید گمنام به عنوان زیارتگاه در استان داریم. /ف250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 24 اسفند 1391
سلام خدمت جناب زارع خواهشمندیم هرچه زودتر این پروژه عظیم هرچه زودتر به انجام برسد تا همگان از برکات آن بهره مند گردند.از جناب سردار باقر زاده نیز که بانی این امر خطیر بودند تشکر می نمایم.ایشان افتخار ساری و از یادگاران هشت سال دفاع مقدس هستند.
سيد علي 21 فروردين 1393
با سلام و خسته نباشيد اميد وارم كه اين پرو‍ژه با موفقيت هرچه زودتر به سرانجام برسد.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.073 seconds.